המהפך… 

קיבלת פסק דין מאכזב בבית הדין הרבני? מרגיש שהתיק שלך נקלע למבוי סתום? אומרים לך שבטוח תפסיד? השורות הבאות נכתבו בדיוק בשבילך.

אורלי (שם בדוי) הגיעה למשרדנו כשהיא כבר בטוחה שנסתם הגולל והיא הפסידה חצי מבית המגורים שלה, בית הדין האזורי בפסק דין ארוך ומנומק מסביר מדוע הסכם הגירושין שאושר בבית הדין ובו מקבלת האישה את כל דירת המגורים "בטל", אורלי שסבלה כל כך הרבה עד לגירושין, ומכורח הנסיבות ידעה שאין סיכוי שבעלה ישלם לה מזונות, הסכימה לוותר על כל דמי המזונות עבור קבלת חלקו של הבעל בדירה, כעת 15 שנים אחרי מצאה אורלי את עצמה ללא מחצית הדירה וללא שקילה מעולם שקל למזונות ילדיה.

אורלי הגיעה למשרדינו כשהיא מתוסכלת, היא מיררה בבכי ושאלה בקול נמוך, יעקב יש צדק בעולם?

כמי שמכיר את ההליכים בבית הדין הרבני, ומתוך ניסיון של שנים רבות הסברתי לאורלי שהנושא של ביטול הסכם גירושין הינו נושא שנוי במחלוקת, ואינו נושא פשוט כלל, בוודאי לאור כך שפסק הדין שניתן ע"י בית הדין היה מנומק מאוד, מה שאומר שבית הדין לקח בחשבון שהאישה תגיש ערעור והשתדל לתת מענה הלכתי רחב בכדי שלא יהי סיכוי שהערעור התקבל.

אורלי כבר כמעט הייתה מיואשת לגמרי, היא החלה להשלים עם העובדה שתיאלץ להעביר לגרוש שלה חצי בית על אף ששילמה עליו במלואו בדמי המזונות.

"אין לך סיבה להתייאש", אלו המילים שאמרתי לאורלי, אפילו למקרים קשים משלך מצאתי פתרון, אם את מאמינה באמת שלך אנחנו ננצח! זה היה ברור לי.

אורלי קיבלה החלטה, כעת היא כבר הייתה נחושה, היא הבינה שהיא בידיים טובות.

כפי שנוהג משרדינו תמיד, נהגנו גם בתיק זה, עברנו על כל החומר הרב, וכתבנו כתב ערעור מפורט, כתב הערעור התמקד במתן מענה לכל הקביעות ההלכתיות שנפסקו בפסק הדין, כתב הערעור המפורט אף ניתח את כל העובדות לעומק, בצורה שפתאום פסק הדין שהיה כתוב בצורה כה מוסברת ומנומקת נראה חסר בסיס לחלוטין.

הסיפור אמנם היה אורך ויכול לפרנס ספר אב כרס, אך בסופו של דבר בפסק הדין שפורסם ומופיע גם באתר זה, הסכימו כל הדיינים בבית הדין הגדול לערעורים בירושלים פה אחד, כי יש לקבל את הערעור ואורלי אכן זכתה בכל הדירה.

לא ניתן להעלות על הכתב את המהפך והמפנה שחל בחייה של אורלי עם התקבל פסק הדין, חייה קיבלו פתאום טעם מתוק.

סיפור זה הינו דוגמא אחת למקרים רבים להם אנו עדים כמעט בכל יום במשרדנו, ההשקעה האישית בכל תיק יחד עם הניסיון רב השנים והידע וההתמצאות בפסיקה ההלכתית הרחבה, מעניקה למשרדנו יתרון משמעותי ומתכון בטוח להצלחה.

לקריאת פסק הדין המלא לחץ כאן.

או פנו עכשיו בטופס יצירת קשר

פוסטים אחרונים

שתפו: